، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

داداش علی

تولد

1392/11/11 0:07
نویسنده : پدر و مادر
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم. به این دنیا خوش اومدی. امیدوارم همیشه صحیح و سالم و موفق باشی.

با آمدنت همه ما را خیلی خوشحال کردی.

ما را خیلی منتظر گذاشتی و  دقیقه نود به دنیا آمدی. دقیقا آخرین روز چهلو یک هفته ای. ساعت 6 و 25 دقیقه و بعد از اذان مغرب در روز نهم بهمن ماه 1392 و بیست و هفتم ربیع الاول.

این چند تا عکس را که ساعاتی از تولدت میگذره را اینجا میذارم تا هم یادگاری بمونه و هم مادر بزرگ و پدر بزرگ و عمه و خاله و دایی و ... بتونن ببینن. آخه همه شون از تو دور هستن و شاید تا چند روز دیگه نتونن بیان و تو را ببینن:

اولین عکس با داداش علی

داداش علی ابراهیمی

دومین عکس هم همین که دیدم چشمات باز شده سریع ازت گرفتم. آخه از وقتی که از بیمارستان آمدی همش خواب بودی و چشمات بسته بوده.

داداش علی

عکس سوم هم نشون میده که چقدر کوچولویی و چقدر طول میکشه تا بزرگ بشی

داداش علی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

فاطمه
11 بهمن 92 10:58
سلام عزیز عمه. به دنیا خوش اومدی. بابایِداداشِ علی!چرا اسمشو نذاشتی؟؟؟ چقدر شبیه یه نفره هر چی فکر می کنم یادم نمیاد.
پدر و مادر
پاسخ
سلام عمه جون ممنون بذار شناسنامه بگیرم اسمش را هم میذارم نوزادا همه شیه همن
فاطمه
11 بهمن 92 10:59
خدا نیگا چه چشماشم باز کرده.حتی می تونم بوی نوزاد رو از دور حس کنم...یاد امیرعلی خودم افتادم...
پدر و مادر
پاسخ
بوی نوزاد...
فاطمه
11 بهمن 92 11:00
واااااااااااااااااای خدا رو شکر که هر دو صحیح و سالمن. نمی دونی وقتی بدنیا اومدی چقددددددددددر خوشحال شدم عزیز عمه.
پدر و مادر
پاسخ
واقعا همین سلامتی هر دوشون از همه چی مهمتره همه خوشحال شدن واقعا
فاطمه
11 بهمن 92 11:01
علی چیکار می کنه با داداش کوچولوش؟
پدر و مادر
پاسخ
فعلا که خیلی باهاش خوبه و هواشو داره
عمه ندا
11 بهمن 92 14:11
سلام جغله ی عمه زنده باشی پهلوووووووون خدارو شکر که خووووبی وسلامت ... انشاءالله که بزرگ شی ...صالح بشی...موفق بشی...عاقبت بخیر بشی... در پناه خدا وزیر سایه آقا امام زمان وباباومامان خوبت ...
پدر و مادر
پاسخ
سلام عمه جون ممنون انشاالله بچه های شما هم همینطور بشن
عمه ندا
11 بهمن 92 14:15
بقول اون یکی عمه چقـــدر قیافت آشناست ...فکر کنم شبیه بابات باشی جزقلی ولی به این زودیها نمیشه فهمید ...من تو این موارد خنگم...
پدر و مادر
پاسخ
هشتاد درصد شبیه منه انگار
زهرا
11 بهمن 92 14:23
سلامممممم خوشگل عمه واي ماشالله .... تبريك ميگم اومدنت به اين دنيا رو محمد كوچولووو نازييييييييي چشماشو نگاه شبيه عكس بچگي هاي خودته داداش دماغشم همينطور ابروهاش و لباش شبيه داداش عليشه خداحفظش كنه به همگي سلام برسون مخصوصا زن داداش بازم مباركههههههه
پدر و مادر
پاسخ
سلام عمه ممنون مثل اینکه شما هم تایید کردی شبیه بابام هستم انشاالله کوچولوی شما هم به سلامتی و به دنیا بیاد و یه همبازی خوب برای من بشه سلامت باشی
زهرا
11 بهمن 92 14:25
انشاءالله که بزرگ شی ...صالح بشی...موفق بشی...عاقبت بخیر بشی... در پناه خدا وزیر سایه آقا امام زمان وباباومامان خوبت ...
پدر و مادر
پاسخ
خیلی تابلو تقلب کردی از رو دست عمه بزرگه
زهرا
11 بهمن 92 14:28
من از همه ديرتر رسيدم ههههه دوتاشونو از طرف من ببوس معلوم نيست كي بتونيم بيايم
پدر و مادر
پاسخ
مهم اینه که رسیدی. دیر و زودش مهم نیست. چشم. انشاالله خودمون میایم خدمتتون تا شما به زحمت نیفتین
فاطمه
11 بهمن 92 17:23
منم دلم نی نی نوزاد خواست
پدر و مادر
پاسخ
آرزو بر جوانان عیب نیست
فاطمه
11 بهمن 92 17:23
چشماش کپی خودته داداش
پدر و مادر
پاسخ
موهاش هم مثل من مشکلیه
فاطمه
11 بهمن 92 17:24
حسین آقا به دنیا خوش اومدی. ایشالا که صالح باشی و باعث سرافرازی پدر و مادرت. ایشالا سرباز آقامون امام زمان باشی عزیزم.
پدر و مادر
پاسخ
من خیلی دوست دارم حسن یا حسین بذارم. محمد هم خیی قشنگه. حالا میایم اونجا یه اسمی روش میذاریم ممنون از دعاهای قشنگت
فاطمه
11 بهمن 92 17:25
دلم میخواد بغلش کنم...
فاطمه
11 بهمن 92 17:26
حالا چرا نمیای جواب کامنتا رو بدی؟
فاطمه
12 بهمن 92 1:34
حالا میایم یه اسمی میذاریم روش! واقعا جمله بود نوشتی؟؟؟
فاطمه
13 بهمن 92 13:06
واااااااااااااااااااای نمی دونی چقدرمنتظرم تا ببینمت فسقلی عمه.
کودک ايراني
13 خرداد 93 16:27
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! --------------
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به داداش علی می باشد